dinsdag 5 oktober 2010

Big S Noise


Reclame maken is altijd leuk, zeker als het voor mijn eigen goede doel is. Omdat ik dat dan dus graag doe voor mij eigen blog is hier een leuk berichtje. Aangezien ik als enige op deze blog al ervaring heb wil ik jullie graag een beetje kennis laten maken met Big S Noise. Dit is een muziekblog met verschillende stijlen muziek, waarbij alles te classificeren valt onder Trash. Je vind veel Dubstep, Elektro en Techno en dan alle hardere subculturen binnen deze genres. Big S Noise is niet van de softere rustigere muziek en leent zich dus vooral voor goede underground feesten. Vast item dat te vinden is op Big S Noise is Mixtape Friday, hier behandelen we elke vrijdag een aantal mixtapes zodat je goed het weekend door kan komen. Sinds kort heeft Big S Noise ook twee DJ's in de crew; dit zijn Big S en Artstar. Dus voor alle goede underground muziek ga je naar Big S Noise en hieronder vind je een sfeerimpressie van wat er zoal te vinden is op Big S Noise.

La Roux - In For The Kill (Skrillex Remix)


The Boomzers - WTF (Haezer Remix)


Borgore - Nympho

Geen opmerkingen:

Een reactie posten