vrijdag 8 oktober 2010

Workshop Dalet


In het teken van FeelIn radio hebben wij al een paar workshops mogen doen zodat wij wanneer wij moeten beginnen met rookie company wij meteen aan de slag kunnen met jullie te vermaken! Met hulp van een paar enthousiaste derdejaars, die vorig jaar het voorrecht hadden dit te mogen doen, worden wij klaargestoomd om entertainende radio te maken.
Dan zit je eindelijk voor zo’n dalet. Al die knopjes en alles schuift, knippert en draait. Ik als beginneling heb zoiets nog nooit in het echt van dichtbij mogen bewonderen en wordt een beetje afgeschrikt met het idee dat 1 verkeerde druk op de knop en je bent alles kwijt. Gelukkig word er uitgelegd dat dit (bijna) onmogelijk is. Na uitleg hoe het allemaal werkt mogen we het zelf uitproberen. Na wat knopjes schuiven, aanklikken, en dingen intypen krijg ik het gevoel dat ik het eindelijk een beetje begin te snappen. En dat komt goed uit want dat betekent dat wij voor jullie een mooie muzieklijst in elkaar kunnen flansen!!!
Binnenkort krijgen we nog een workshop presenteren en krijgen Maaike en ik de eer om workshop muziek invoeren bij te wonen. Ik ben er heel erg enthousiast over en krijg echt zin om volgende periode zelf aan de slag te mogen gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten